Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. Do godz. 10:30 jestem na dyzurze w recepcji -zapraszam na zapisy! O godz. 11:00 wyjscie wspolne na plaze dla zainteresowanych :) #malgorzataprzybylska #portugalia #studenttravel @8995

  2. Kwaterunek rozpocznie sie o 13 czasu portugalskiego,zapraszam juz na recepcje oraz na zapisu na fakultety :) Malina #malgorzataprzybylska #portugalia #studenttravel @8979

  3. Sorki za literowke nr Malina - 0048571202620 :) #malgorzataprzybylska #portugalia #studenttravel @8977

  4. Nr Malina - 0048571120620, signal iduna 0048228645526 Nr polisy 205369 #malgorzataprzybylska #portugalia #studenttravel @8976

  5. Bon dia!Zapisy na fakultety od 13:30 w recepcji,od 14 badzcie czujni na odbior pokoi,godz.21 zbiorka przy recepcji i wyjscie na integracje na plaze-wezcie koc:) #malgorzataprzybylska #portugalia #studenttravel @8975

  6. Czekamy na Gibraltar i 00:30 ruszamy spod recepcji do klubu :) #martynazaciera #portugalia #studenttravel @8972

  7. Kolo 16:30 wyjazd z Barcelony. Przejazd na nocleg. W hotelu na Lazurowym Wybrzezu jestesmy kolo 22:30. W piatek spedzamy w Nicei okolo 2 h i ruszamy do Polski! #martynazaciera #portugalia #studenttravel @8968

  8. Przypominamy plan na najblizsze dni: Sroda 12:00 wyjazd z Lagos. Przejazd do Hiszpanii. W Barcelonie jestesmy w czwartek kolo 6:30 rano. Zwiedzamy 10 h. #martynazaciera #portugalia #studenttravel @8967

  9. Dzis od 22:00 before na plazy. 23:45 wyjscie do Bon Vivant. Bawimy sie dzis w stylu glamour, wiec ubieramy sie elegancko ;) Przychodzimy wszyscy! #lastnight #martynazaciera #portugalia #studenttravel @8961

  10. Rano macie czas na ostatnie zakupy. Bagaze pakujemy do autokaru o 11:45. Odjazd 12. Wezcie kostiumy do autokaru. W Barcelonie bedzie mozna sie wykapac w morzu. #martynazaciera #portugalia #studenttravel @8960

  11. Jutro wykwaterowanie do godziny 9:00. O tej porze wszystkie klucze musza sie znalezc w recepcji. Bagaze skladamy do pomieszczenia nr 24. #martynazaciera #portugalia #studenttravel @8959

  12. Kochani, spakujcie dzis bagaze i posprzatajcie apartamenty. Pozmywane naczynia ukladamy w szafkach. Smieci moga pozostac w workach w kuchni. #martynazaciera #portugalia #studenttravel @8958

  13. Osoby jadace na Gibraltar - zbiorka 4:10 przy recepcji. Nie zapomnijcie dowodow osobistych, a studenci rowniez legitymacji. Jutro od 11:00 wspolny plazing :) #martynazaciera #portugalia #studenttravel @8952

  14. Disco Fani! Widzimy sie za 15 minut na plazy! ;) #martynazaciera #portugalia #studenttravel @8940

  15. Alo Paryz! Sniadanie godz. 700-przyjezdni Wrocek, 7:20-Warszawa, Lodz. Pakowanie bagazy 7:50, wyjazd 8:00. Zapraszam na dol na zapisy a pozniej wspolne piwko :) #malgorzataprzybylska #portugalia #studenttravel @8939