Pilot wycieczek

Logowanie | Dodaj profil

  1. W stylu #glamour ! Garnitury, fraki itp. zawszespoko :) A teraz sie nie poddajemy! Slonce pewnie zaraz wyjdzie ;) Pozdrawiam i do zobaczenia. ST #agnieszkawroblewska #portugalia #studenttravel @6130

  2. Ok.13 wyjazd.Ogarnijcie prosze apartamenty i wyniescie smieci.Dzisiaj:o 22:30 #b4 na plazy w stylu hawaiii! #limbo #alkoarbuz Ok.00:30 uderzamy na miasto #agnieszkawroblewska #portugalia #studenttravel @6129

  3. Bom dia!Info co do jutra:wykwaterowanie do godziny 9.Klucze oddajcie na recepcje,bagaze zanosicie do pokoju 24.O 12:30 pakowanie bagazu do autokaru(bombairos). #agnieszkawroblewska #portugalia #studenttravel @6128

  4. Dzisiejsze wyjscie do klubu robimy w stylu kicz! Kierujemy sie zasada: czym gorzej, tym lepiej! Nagroda dla najlepiej... Najgorzej ubranek osoby ;) do zo! #agnieszkawroblewska #portugalia #studenttravel @6110

  5. Melanz ostateczny! #b4 zaczynamy o 22 pozniej standard- klub :)
    P.s.poszukiwane czarne ray bany :)
    P.s.2 dzisiaj nie spimy!
    P.s.3 na wyjezdzie sie nie liczy!! #sebastianaugustyniak #portugalia #studenttravel @6109

  6. Wykwaterowanie jutro o 10 rano. Z bagazem udajemy sie do autokaru, w podreczny wezcie sobie potrzebne rzeczy. Wyjazd okolo 16 w kierunku Barcy :) #sebastianaugustyniak #portugalia #studenttravel @6106

  7. O 00:00 spod recepcji lecimy na miasto! :) Jutro o 5:10 spod Bombeiros wyjazd na fakultet do Sevilli! Badzcie czujni ;) Pozdrawiam i do zobaczenia! Aga ST #agnieszkawroblewska #portugalia #studenttravel @6091

  8. Bom dia! O 13 wpadajcie na wspolny plazing: frisbee, pilka, gry itp. Wypatrujcie na plazy flagi ST! O 17:45 jedziemy na przyladek sw.Wincentego! (bombeiros) #agnieszkawroblewska #portugalia #studenttravel @6089

  9. Dzisiaj w klubie #glamour!
    Obowiazkowo koszule, dziewczyny szpilki i sukienki! Tradycyjnie wczesniej wspolny #b4 na tarasie. Start 22
    P.s.
    Szukam trick boarda #sebastianaugustyniak #portugalia #studenttravel @6072

  10. Wycieczka na gibraltar zostala odwolana ze wzgledu na zbyt mala liczbe zainteresowanych.
    Dzisiaj bede o 21 na tarasie - bedzie mozliwosc odzyskania pieniedzy. #sebastianaugustyniak #portugalia #studenttravel @6071

  11. Dziekuje za swietny wyjazd. Przesylam link do grupy: facebook.com_groups_413426355530462
    zamiast podkreslnikow wpiszcie ukosniki. Do zobaczenia! Wasza pilotka:) #katarzynawlazlak #portugalia #studenttravel @6063

  12. Jutro o 6:20 wyjazd do Lizbony, widzimy sie pod bombeirosem :) Wypocznijcie i nie zaspijcie, bedzie intensywnie :) Pozdro! ST #agnieszkawroblewska #portugalia #studenttravel @6051

  13. Pogoda szaleje,dlatego fakultet na przyladek przekladamy na wtorek. Dzisiaj, kto chetny zapraszam na spacer po skalkach.O 18 spod recepcji.Wezcie aparaty foto:) #agnieszkawroblewska #portugalia #studenttravel @6050

  14. Dzisiaj w klubie pink party!
    Od 23 wszystko jest rozowe- wy tez badzcie :)
    Wczesniej od 22 #b4 na tarasie :)
    Do zobaczenia!! #sebastianaugustyniak #portugalia #studenttravel @6036

  15. Porto!
    Wyjazd jutro o 12.15 z pod marketu.
    W autobusie bede zbieral pieniadze za rejs i winnice- prosze o wyliczona kwote :) #sebastianaugustyniak #portugalia #studenttravel @6035